Impreuna cu David si Maia am trecut prin multe aventuri frumoase, insa in luna martie a anului 2012, totul s-a schimbat pentru noi. Trecusera cateva saptamani de cand Maia nu se simtea bine, avea febra, o durea burtica si era obosita. Dar nimic nu ne-a pregatit pentru ceea ce avea sa urmeze, diagnosticul care ne-a schimbat viata la toti patru : neuroblastom stadiul IV risc inalt. In aprilie 2012 am inceput tratamentul la Timisoara si pentru a spori sansele de vindecare am luptat pentru continuarea tratamentului in strainatate. Cu ajutorul rudelor si al prietenilor am reusit sa continuam tratamentul in Germania, asa ca din iunie 2012 suntem la Tübingen, centru universitar cu experienta in tratarea acestei boli. In octombrie 2012 a avut loc operatia de rezectie a tumorii si a metastazelor. Anul 2013 Maia l-a inceput cu tratamentul mIBG, urmat apoi de transplantul de celule stem si radioterapie.

In august 2013, cand speram ca tratamentul sa se fi incheiat a venit lovitura cea mare: boala s-a intors si a trebuit sa luam lupta de la capat.

In decembrie 2013, lupta a incetat si odata cu ea si aventura Maiei.


joi, 12 august 2010

pregatiri pentru urmatorul concediu - la mare !!!




Ca sa nu las nostalgia concediului trecut sa ma copleseasca, am pus la cale urmatoarea aventura. Aventura mai mult sa mai putin pentru ca in premiera pentru noi, ne intoarcem in locatia de anul trecut: adica la Vourvourou pe bratul Sithonia din Halkidiki / Grecia.
Mai jos am pus cateva imagini de anul trecut:






Iulia, David si Maia


balaceala cu vedere spre muntele Athos


Parthenonas












Cu doi ani inainte am fost in alt loc unde mi-a placut foarte mult.
Navagio


Zakynthos
 Singura problema a fost drumul care desi facut pe bucati, mi s-a parut foarte lung. Recomand insa cu caldura gazdele de pe Zakynthos: Kavos Psaoru cu un raport calitate / pret foarte bun. Nu este genul de cazare de multe stele cu roomservice si allinclusiv ci mai degraba locul izolat si linistit aprope de o plaja frumoasa



toate studiourile au vedere spre mare

intre caldire si mare se afla livada de maslini


intrarea in studiouri


Kavos Psarou - livada de maslini se termina pe malul marii
drumul spre plaja, pe marginea marii, duce peste un podet

pe plaja din apropierea cazarii
Maia la 10 luni la mare
Xygia beach







Navagio

Un comentariu: