Impreuna cu David si Maia am trecut prin multe aventuri frumoase, insa in luna martie a anului 2012, totul s-a schimbat pentru noi. Trecusera cateva saptamani de cand Maia nu se simtea bine, avea febra, o durea burtica si era obosita. Dar nimic nu ne-a pregatit pentru ceea ce avea sa urmeze, diagnosticul care ne-a schimbat viata la toti patru : neuroblastom stadiul IV risc inalt. In aprilie 2012 am inceput tratamentul la Timisoara si pentru a spori sansele de vindecare am luptat pentru continuarea tratamentului in strainatate. Cu ajutorul rudelor si al prietenilor am reusit sa continuam tratamentul in Germania, asa ca din iunie 2012 suntem la Tübingen, centru universitar cu experienta in tratarea acestei boli. In octombrie 2012 a avut loc operatia de rezectie a tumorii si a metastazelor. Anul 2013 Maia l-a inceput cu tratamentul mIBG, urmat apoi de transplantul de celule stem si radioterapie.

In august 2013, cand speram ca tratamentul sa se fi incheiat a venit lovitura cea mare: boala s-a intors si a trebuit sa luam lupta de la capat.

In decembrie 2013, lupta a incetat si odata cu ea si aventura Maiei.


sâmbătă, 20 octombrie 2012

20 octombrie

Cu bucurie va anuntam ca am fost transferate de pe sectia de terapie intensiva. Acum suntem pe sectia de chirurgie si incet, incet scapam de tuburile de dren. Desi initial m-am bucurat pentru ca parea ca am scapat de infectie, s-a dovedit totutsi ca nu e asa. Din cultura de la varful cateterului venos central extras la inceputul saptamanii au crescut microbi si Maia inca face febra, dar starea generala e mai buna. Ieri a venit la vizita si profesorul care a operat-o si a a anuntat-o ca are voie sa manance .... inghetata. Kinetoterapeuta care vine zilnic a reusit sa o faca sa se miste un pic.
Facem pasi mici inainte si ne bucuram pentru fiecare din ei.

Si inca un motiv de bucurie : La multi ani Ovi !

9 comentarii:

  1. Ne alaturam si noi urarilor de La multi ani buni Ovi cu multa sanatate si bucurii din partea noastra: Omi, Maria&Co

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne bucuram alaturi de voi pentru fiecare veste buna pe care o citim. Putere, Maia! Ne gandim la tine, la David si la voi toti. "La multi ani, Ovi!". Dumnezeu sa va ajute, sa va dea putere sa treceti peste toate. Ada,Pati,Alex si Mihael

    RăspundețiȘtergere
  3. si noi ne bucuram ca sunte-ti bine , dupa ce am avut ceva emotii ptr.ca am vazut ca nu ai mai postat nimic de miercuri ( intram de cateva ori pe zi si nu gaseam nimic scris )
    la multi ani ptr.fratele meu iubit
    va pupam cu drag pe toti si suntem alaturi de voi non stop
    Emilia, Geany , Danut si Bobo

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne ajuta! Ma bucur ca Maia se recupereaza! La multi ani si din partea mea lui Ovidiu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super!!!!
    Deci tort de inghetata sa fie pentru voi toti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne bucuram ca Maia este mai bine si ne rugam pentru ea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru urari si incurajari.
    Bucuria cea mare am avut-o de fapt azi (21.oct) cand Maia a fost mai constienta (timp de o ora, in urma unei schimbari in medicamentatie) si m-a ajutat sa-mi deschid cadoul, mi-a dat un pusi si mi-a spus `La Multi Ani´. Apoi a cerut sa se joace.
    Abia astept sa scapam de medicamentatia asta care o tine absenta (dar care o ajuta sa nu aiba dureri) si sa ne putem juca din nou.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne bucuram din toata inima pentru vestile minunate! Asteptam cu mare drag sa o vedem pe Maia zambind din nou la joaca. Sa aveti multa sanatate si putere in continuare, pupici pentru copii de la Serban si Ema!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multa sanatate si putere micutei!Inghetata face minuni!La multi ani d-lui Ovidiu!...Multi pupici lui David!Cum este la scoala?

    RăspundețiȘtergere