Impreuna cu David si Maia am trecut prin multe aventuri frumoase, insa in luna martie a anului 2012, totul s-a schimbat pentru noi. Trecusera cateva saptamani de cand Maia nu se simtea bine, avea febra, o durea burtica si era obosita. Dar nimic nu ne-a pregatit pentru ceea ce avea sa urmeze, diagnosticul care ne-a schimbat viata la toti patru : neuroblastom stadiul IV risc inalt. In aprilie 2012 am inceput tratamentul la Timisoara si pentru a spori sansele de vindecare am luptat pentru continuarea tratamentului in strainatate. Cu ajutorul rudelor si al prietenilor am reusit sa continuam tratamentul in Germania, asa ca din iunie 2012 suntem la Tübingen, centru universitar cu experienta in tratarea acestei boli. In octombrie 2012 a avut loc operatia de rezectie a tumorii si a metastazelor. Anul 2013 Maia l-a inceput cu tratamentul mIBG, urmat apoi de transplantul de celule stem si radioterapie.

In august 2013, cand speram ca tratamentul sa se fi incheiat a venit lovitura cea mare: boala s-a intors si a trebuit sa luam lupta de la capat.

In decembrie 2013, lupta a incetat si odata cu ea si aventura Maiei.


vineri, 30 noiembrie 2012

30 noiembrie

Azi am inceput noua cura de chimioterapie.
Era si cazul, deoarece au trecut mai mult de 2 luni de cand s-a facut cura anterioara si nu-i indicat sa fie intervalul prea mare. Dar tinand cont de complexitatea interventiei chirurgicale si a perioadei grele de recuperare, nici nu s-ar fi putut mai repede (doar poate cu o saptamana si ceva).
In acest ragaz de timp, Maiei i-au crescut la loc genele si sprancenele, iar parul are deja cativa milimetri.


Abia asteptam sa treaca (cat mai usor) cele 6 zile din cura aceasta si sa mergem la locuinta noastra, unde vom ajunge odata cu Mos Nicolae.

Un comentariu:

  1. Acum cand am aprins prima lumanare de advent ne gandim cu mult drag la voi si speram din tot sufletul ca draga Maia sa suporte cu bine si aceasta tura de chimio ca sa va putetzi si voi bucura de adventul care tocmai a inceput. Am sa le cant la copii: Mindenkinek van egy álma,
    Az enyém te lettél! ca sa ii vad din nou zambitori. Va pupam cu dragoste noi totzi cei de-acasa!

    RăspundețiȘtergere