Impreuna cu David si Maia am trecut prin multe aventuri frumoase, insa in luna martie a anului 2012, totul s-a schimbat pentru noi. Trecusera cateva saptamani de cand Maia nu se simtea bine, avea febra, o durea burtica si era obosita. Dar nimic nu ne-a pregatit pentru ceea ce avea sa urmeze, diagnosticul care ne-a schimbat viata la toti patru : neuroblastom stadiul IV risc inalt. In aprilie 2012 am inceput tratamentul la Timisoara si pentru a spori sansele de vindecare am luptat pentru continuarea tratamentului in strainatate. Cu ajutorul rudelor si al prietenilor am reusit sa continuam tratamentul in Germania, asa ca din iunie 2012 suntem la Tübingen, centru universitar cu experienta in tratarea acestei boli. In octombrie 2012 a avut loc operatia de rezectie a tumorii si a metastazelor. Anul 2013 Maia l-a inceput cu tratamentul mIBG, urmat apoi de transplantul de celule stem si radioterapie.

In august 2013, cand speram ca tratamentul sa se fi incheiat a venit lovitura cea mare: boala s-a intors si a trebuit sa luam lupta de la capat.

In decembrie 2013, lupta a incetat si odata cu ea si aventura Maiei.


miercuri, 28 iulie 2010

la Legoland si playmobil FunPark - partea a cincea - in natura

  Dupa excursia la Rothenburg ob der Tauber am plecat sa petrecem a doua jumatate a zilei intr-un loc atractiv pentru copii: la scaldat, la Windelsbach. Drumul a fost cu peripetii, pentru ca nu am gasit locatia din prima (nu mi-am facut lectiile temeinic si nu am notat adresa corecta), dar in final am ajuns: Barfusspfad

sau poteca pentru mers descult, langa un bazin semisalbatic


Prima oprire am facut-o in apa, respectiv copiii, pentru ca noi nu am intrat. Apoi am luat-o pe traseul propriu-zis. Este o idee cat se poate de simpla care presupune mersul descult pe diferite suprafete si cred ca nu a costat prea mult pentru a fi amenajata. Accesul la Barfusspfad si bazin sunt gratuite, iar care copiilor le-a facut mare placere. (Mai exista ceva asemanator in zona, la Creglingen, se numeste Freizeit- und Erholungsgebiet Muensterseen si accesul se face contra sumei de 2 euro/persoana). 
       Revenind la Windelsbach: pe langa si prin padure este amenajat un traseu cu 17 etape:
Fiecare etapa reprezinta o alta senzatie tactila: am inceput cu mersul pe iarba, apoi am ajuns la sase casute de pasari plasate la inaltimea copiilor. Casutele aveau inauntru cateceva: alune, jir, ...si nu mai stiu ce. Ideea era ca bagai mana inauntru fara sa stii ce se afla acolo. 
Apoi am mers desculti prin padure, pe pietris, peste radacini de copac si peste busteni asezati pe jos sub diverse forme

sau proptiti ca niste barne, 

Aproape de final am mers prin ... namol: 
La sfarsitul traseului te asteapta dusul de langa bazin sau o cismea.



Seara desi obositi (micuta a adormit in masina) am tras o fuga pana la Feuchtwangen 
unde are loc un faimos festival Kreuzgangfestspiele cu scena amenajata in curtea unei manastiri
 unde nu am reusit sa intram :(.
   Oraselul insa ne-a placut


 si pentru ca era Sfantul Petru cineva ne-a ne-a facut cinste cu inghetata :)) 



      Multe din pozele de mai sus, au fost facute de tatal meu, si vreau sa ii multumesc pentru ele, dar mai ales vreau sa le multumesc ambilor mei parinti pentru ajutorul dat in aceasta excursie.


     Din categoria: " era in apropiere dar nu am mai avut timp sa vizitam" - localitatea Bad Windsheim unde se afla Freilandmuseum, un fel de muzeu al satului
  Museumsplan 2010 (Foto: Fränkisches Freilandmuseum Bad Windsheim)
si complexul de bai termale si lacul sarat de la  Franken Therme
 
Mi-a placut cum arata, dar din punctul meu de vedere are o hiba: nu au acces copiii mai mici de 6 ani :(

In episodul viitor: despre frumosul oras Bamberg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu