Impreuna cu David si Maia am trecut prin multe aventuri frumoase, insa in luna martie a anului 2012, totul s-a schimbat pentru noi. Trecusera cateva saptamani de cand Maia nu se simtea bine, avea febra, o durea burtica si era obosita. Dar nimic nu ne-a pregatit pentru ceea ce avea sa urmeze, diagnosticul care ne-a schimbat viata la toti patru : neuroblastom stadiul IV risc inalt. In aprilie 2012 am inceput tratamentul la Timisoara si pentru a spori sansele de vindecare am luptat pentru continuarea tratamentului in strainatate. Cu ajutorul rudelor si al prietenilor am reusit sa continuam tratamentul in Germania, asa ca din iunie 2012 suntem la Tübingen, centru universitar cu experienta in tratarea acestei boli. In octombrie 2012 a avut loc operatia de rezectie a tumorii si a metastazelor. Anul 2013 Maia l-a inceput cu tratamentul mIBG, urmat apoi de transplantul de celule stem si radioterapie.

In august 2013, cand speram ca tratamentul sa se fi incheiat a venit lovitura cea mare: boala s-a intors si a trebuit sa luam lupta de la capat.

In decembrie 2013, lupta a incetat si odata cu ea si aventura Maiei.


vineri, 9 iulie 2010

la Legoland si playmobil FunPark - partea a doua - destinatia

   In partea a doua vreau sa va povestesc despre cazarea de la destinatie,  Gaestehaus Bruehlhof.

   De cele mai multe ori in concediu aleg ca forma de cazare apartamentul. Mi se pare cea mai convenabila varianta. Daca ai chef si rabdare poti sa iti pregatesti ceva de mancare (mai faci ceva economii) si in plus ai un pic de spatiu unde copii se pot juca seara inainte de culcare, sau dimineata, daca se trezesc devreme, inaintea lui tata :)  Am facut o pasiune pentru apartamentele de la ferme. Au deobicei o gradina linistita, departe de trafic, un loc de joaca si animale de mangaiat (cam peste tot unde am calatorit in ultima vreme, am ales aceasta varianta: in Italia in Dolomiti, in Austria, in apropiere de Viena si acum in Germania in Franken). Alegerea am facut-o de pe site-ul familyfarm unde sunt grupate toate fermele care ofera cazare in zona.
   Ne-am cazat in micuta localitate Insingen aflata pe Romantische Strasse (incepe la Wuerzburg si se termina la castelul Neuschwanstein) in zona (cum se putea altfel) romantisches Franken la Gaestehaus Bruehlhof care este o ferma de purcelusi. Proprietarii produc carnati si leber care pot fi achiztionate direct de la ei.
Apartamentul Schwabenblick, plasat la primul etaj avea un living/bucatarie din care aveai acces pe balcon, un dormitor cu pat dublu, un dormitor cu paturi etajate, si o bucatarie.


Pe noapte am platit la sfarsitul lui iunie 55 euro (doi adulti si doi copii). Pentru ca am facut rezervarea last-minute am fost scutiti de cheltuiala de sfarsit pentru curatenie (Endreinigung) 30 euro.
Kueche Schwabenblick Wohnraum Schwabenblick Kinderzimmer Schwabenblick Schlafzimmer Schwabenblick
Parintii mei au locuit la etajul 2, in apartamentul Tauberblick  pentru 2 - 4 persoane, si au platit 43 euro pe noapte. Kueche
Cazarea a fost acceptabila, cu camere spatioase, curate si frumos mobilate. Ceea ce nu ne-a placut a fost mirosul de la purcelusi. Cel mai tare se simtea pe partea unde au fost cazati bunicii. Ce le-a placut copliilor au fost sura de sarit in fan,
trambulina si tarcul cu animale: un ponei, doua capre, gaste, pisici cu pui, un caine si o catelusa cu puiuti.
Distractia maxima  au oferit-o insa, carturile cu pedale, atat pentru cei mici, cat si pentru cei mari. S-au plimbat prin curte si pe strada din fata casei care nu era foarte circulata.

Gazdele ofereau contra cost diverse distractii pentru adulti si copii (plimbare in remorca tractorului, foc de tabara, modelat si pictat pentru copii, inchiriere de biciclete pentru trasee mai lungi), dar noi nu am participat, am preferat sa ne plimbam mai mult.
Mai jos am pus cateva poze de pe site-ul fermei
Gästehaus Brühlhof - Erlebnisferien

Kettcar - Gästehaus Brühlhof
Hotaratoare pentru alegerea locatiei au fost pozitia si pretul convenabil. Insingen se afla in mijlocul unei zone cu orasele pitoresti, aproape de Nuernberg si mai ales relativ aproape de playmobil FunPark si Legoland.
Dar despre asta intr-o alta postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu